Hatice4136 Kızlar yine test yaptım pozitif çıktı kanda negatif çıktı öğlen kan vermiştim 17 eylüle kadar beklesem mi acaba? Tekrar kan verim mi?
Elzrm3 Şuanda herşeyimiz aynı teste silik çizgi fakat kan da negatif bat 6 gün gösteriyor idrarda çıkıp kanda çıkmaması imkansız gibi bişey galiba testler bozuk idrarda varsa kanda da olurdu
TKumsall tosbito benimde öyle oldu ama kan 0.2ydi 20 gün sonra testte gebe çıktım 5 gün bekledim hastaneye gittim kese gördüm