Arkadaşlar bir haftadır yürürken zorlanıyorum ani gelen ağrılarla durmak zorunda kalıyorum. Bacağımda sorun yok ama bacak aramda dayanılmaz bir acı oluyor. Gittikçe de artıyor. Sağa sola dönerken, yürürken bacağım değil ama bacak arama sanki bir ağrı yükleniyor tarif de edemiyorum. Çat ağrısı mı bu? 23 +3 günlüğüm erken değil mi?