emel16 Kızlar selamlar, 12+6 da %90 erkek diyen doktorum 18+4 de %100 kız dedi. Sizce bir sonrakinde değişme olur mu var mı böyle birşey yaşayan daha önce
Esba2019 emel16 canım bana 10+6 da erkek dedi 13+5 kız dedi şuanda 20+6 yiz detaylıya girdim bugün kız dedi doktor kesin olarak 😍😍
yaseminan emel16 değişmez bence ilk tahmini baya erken yapmış normalde 11-12 de benzetir doktorlar kesin konuşmaz
AlininAysesii 13+3’den 19+4’e kadar kız dediler, sonra erkek oldu, ben de anlamadım. Detaylıyı bekliyorum 🤷🏼♀️