Gece 12′de artık tam 40 haftalık olmuş oluyoruz, kahverengi akıntılar dışında ve ara ara hafif bel kasık karın altı ağrıları dışında bir gelişme yok. Günlerdir 2 cm açıklıkta da bir gelişme yok . Bu kadar beklemişken kendiliğinden gelsin istiyorum ama gelmediği her saatte de umudum azaldı , var mı bu durumda olan ?