


Kızlar kese var bebek yok görünmüyor dediler anlayan var mi ya geç döllenme vs olabilir mi 21 Temmuz adetimdi iki hafta sonra yumurtlama döneminde ilişki oldu. 6+2 dedi doktor geçen hafta Salı hastaneye ilk kez gittim Salı günü de 7+2 dedi bebeği göremedi kese var ama hoşuma gitmedi dedi üçüncü ultrason da o gün başka doktora gittim alttan baktı o da kese gördü bebek görmedi normal mi yaşayan var mi