İlk hamilelginmi kaç haftlaiksin bilmiyorum kişiden kişiye değişiyor kimininki çok hızlı açılma devam eder kimininki yavaş yavaş mesela ilk gebeligimde 38 +5 te 2 cm açıklık vardı ebe dedi yarına dogurursun neyse eve gittim bişey yok aradan nerdeyse 2 hafta geçti 40+3 oldum 3 cm olmuştu açılma devam etmeyince sezeryan oldum