Kızlar merhaba.. ben 7 haftalık hamileyim 4 5 gündür belirtilerim çok fazla. Fakat anlamadığım birşey var hastamıyım yoksa bunlar belirtimi.. 1 dk içerinde yanıp ardından üşüyebiliyorum, gaz sıkışmam cabası midem bulanıyor ama kusmuyorum bunlar belirtimi yoksa üşüttüm mü , yarın doktora gideceğim kontrole ama sizinde bilginize danışmak istedim