Unzle46 tesettürlüler olarak sanırım daha şanslıyız gömlek ve elbiselerim zaten geniş giyince sadece kilo almışım gibi duruyor göbeğim belli olmuyor büyüdükçe nasıl durur bilmiyorum ama gömleklerim de aynı şekilde sadece iş yerinde pantolon sorunu yaşıyorum onu da artış markasının pantolonları öneriliyordu ondan almayı düşünüyorum