Lalaydnn Anlık bazen karın içi acılarım oluyor sanki karnımın içi yırtılıyor gibi derim acıyor 1-2 saat sürüyor böyle olanlar var mı bu haftalarda neden olur böyle
numix Benim de oluyordu sanki içeride birisi göbek bağını çekiyordu 🥺😂 araştırdığım da rahim büyüdüğü için öyle şeyler hissetmek normal diyordu. Geçti sonra
Leyla988 Bende bugün öyle oldum 18 haftalık hamileyim karınma sanki bıçak batırıb çıkarıyorlardı yarın gidicem doktora
Crocus20 Leyla988 benimde komple karnımın içi acıyor ve ağrıyor. Doktorunuz ne dedi. Gidicem diye yazmışsınız o yüzden sordum
Leyla988 Crocus20 gaz sancısıymış bide böyle ağırlar sancılar olucakmış ağrısız hamilelik düşünme dedi bide ben 2 kere gitdim birinde ağrıdı devlete birinde yine ağrılar oldu özele 2side aynısın dedi
Yesillendik_ Leyla988 doğru o gaz sancısı sezeyan olduğum da gaz çıkartamadım çok çektim 23 haftadayim oluyo arada gaz öyle