16 gün oldu doğum yapalı bugün ilk defa dikisimin düştüğünü gördüm dokunduğumda dikiş kalmamış çıplak tenimi hissettim yani ama hâlâ arada batma oluyor tamamen dikişler ne zaman iyileşir? Bu arada kanamanız ne zaman sonlandı 14.gun bitti kanamam afedersiniz ama bugün leke olarak geldi ve normal akıntım devam etti ,çok erken değil mi kanamanın bitmesi