ezgi98 Yumurtlamamdan 3 gün geçti bugün aynı adet olacakmışım gibi bir hafif ağrı var karnımda ve yine hafif bir ağrı var sağ kasığımda. Biliyorum belirtiler için çooook erken dalga geçmeyinn 🥲 Ama yaşayan var mı sormak istedim hamile kalan birkaç kişide gördüm burada yazmışlar yumurtlamadan itibaren bazı belirtileri olmuş
ezgi98 Kocbuse65 sizin nasıldı biraz anlatır mısınız yumurtlama olalı 3 gün oldu bugün adet olacak gibi bir rahatsızlık var vücudumda
Kocbuse65 ezgi98 bendede yumurtlamadan sonra değişik bir kasık ağrısı olmuştu adet olacağım gün idrara çok çıkmıştım şuan hatırladığım bu kadar umarım seninde vardır ❤️🍀
ezgi98 Nfjrj inşallah canım benim çok istiyorum ya kendimi mi kandırıyorum dedim ama sanki adet olacak gibi cidden bi ağrım var
sadece1selda Bende aynı durumdayım benim beş gün önceydi yumurtlamam aynı şekilde bende adet olacakmışım gibi bir ağrı hissettim gün boyu ekstra bide bel ağrısı 🥹🥹🥹
arinmommy benimde olmuştu aynısı. şuan adetime 3 gün var gebelik testi yaptım negatif çıktı ama hamile gibi hissediyorum. 1 haftaya olmazsam kan vereceğim
Nbyyb Benim de sağ kasığımda 3 gündür ara ara sancı oluyor, bugün de belimde biraz ağrı var. Normalde hiç böyle olmazdı. BAT 22 Eylül, bekleyip göreceğiz :)