Eylulkrts 13+2 günlük hamileyim. Bugün ultrasuna gittim ultarson kağıdında 11+1 haftalık yazıyor ve bebek boyuna da baktığımda 2 santim geri. Bi sorun mu var yoksa bazen öyle olabiliyor mu . Endişelenmeli miyim ???