ayskkc ben gebe olduğumu bilmiyordum 1 gün regl oldum hatta nedenini öğrenmek için gittim betam 340 larda çıktı Dr muhtemelen düşük yapıyorsun dedi iki gün sonrasına tekrardan Beta istedi 900 küsürlerde çıktı sonra Progestan başlattı yani ben hamile olduğumu bilmediğim için önemsememiştim ama siz gebesiniz düşük tehlikesi veya enfeksiyon da olabilir bence bir an önce kontrole gitmelisiniz