2 haftaya doğum olabilir dedi doktorum, bir haftası bitti yarın 36 oluyoruz. Baş aşağı pozisyon da bebişim. Baskı yapıyor çok fakat endişeliyim nasıl başlar doğum, ne zaman baslayacak çok merakla bekliyorum.. nişan vs gelmedi daha sizlerin nasıl başlamıştı doğumunuz?