R_Arslan ya canim anlamadım ki dün yine gittik yine iğne serum yine kanama var dedi bugünde korktum birsey oldunu bebeğime diye sabahta hafif leke şeklinde kanama oldu gittim doktor içeride hiç bir kanama yok ilaçlarını kullan yat dedi bebek gayet saflıkla dedi ufak tefek lekelenmeler korkutmasın seni dedi