 kızlar sımdı beni iyi dinleyin lütfen biraz uzun benım meselem adetim 1 gün gecıktı elimde hamılelık testi yoktu ovulasyon testiyle yaptım cunku daha oncede mayıs ayında hamılelıgımı ovulasyon testıyle ogrenmıştim sonra hamılelık testi alıp yapmıstım gercektende dogru cıkmıştı. Ama nasıp olmadı temmuzda düşük yaptım agustosta adet gördüm ve doktorum 1 adetten sonra denemeye baslayabilirsiniz sorun yok demışti ama ben 3 ay korunalım biraz psıkolojıkmen çökmüştüm cunku yani esim geri cekilme yontemiyle korunuyodu oda suan istemiyodu. Adetim normalde düzenlidir cok nadir gecıkmeli oldugu zamanlar oldu şeytan dürttü gıttım dayanamadım ovulasyon testi yaptım saat 7 de 6 dakika sonra böyle koyulaştı ve sıvıda almadım 2 saat oncesinde daha oncede yaptıgım icin cok iyi biliyorum bu ovulasyon testlerini umudum %10 şuan belki vardır siz ne diyosunuz gercekten varsa cok şaşırırım kazaylamı oldu acaba yarın sabah hemen eczaneye gidicem hamılelık testi almaya bugun bana sabah olmaz düşünmekten yinede umudumu yüksek tutmuyorum sizinle heyecanımı hep paylaştım bunuda paylaşmak istedım yorumlarınıza açıgım😢🤲🏻