13+6 dan selamlar. Neredeyse 2.trimestera gireceğim ama hala et ve tavuk yiyemiyorum. Sürekli midem bulanıyor. Prilam hapı ile bulantılarımı kesiyorum. Oldukça kilo verdim bu süreçte bebeğin kilo alamamasından korkuyorum ama doktorlarım iyi diyorlar. Sizde durumlar nasıl?