gzm_42 Ozgezfroglu 32+3 haftalığız ikizlerimle artık biran önce 35 36 haftalara gelmek istiyorum kalp çarpıntısı var kalp çarpıntısı olduğu zaman içim bulanıyor ve kusuyorum ayakta duramıyorum bu kalp çarpıntısından dolayı bide karaciğer enzimlerim yükselmiş kaşıntım var çocuk okula alışamadı kafama huni takmama ramak kaldı 🥴
yigitmom_ Ozgezfroglu Sık idrara çıkma, gece uyuyamama, ayaktayken sürekli bebeğin kasılıp ağrımin olması ve bugünde göbek deliğimin bir parmak altının ağrımasıyla 33. Haftami bitirip gece yarısı 34′e merhaba diyorum😑
Tutaste_ Ozgezfroglu kaburgalarım agırıyo bütün kemiklerim agırıyo gece çok hareketli yatamıyorum İştahım acıldı imdat daha Bi ay var bizim 34+3
yigitmom_ 33+6 bugün sabahtan bu yana göbek deliğimin bir parmak altı hafif dokunsam dahi ağrıyor yani bugün bu şekilde ağrı olustu normal midir ?
Ozgezfroglu Tutaste_ evet sabaha karşı acikmayla uyanıyorum bende normal geç kahvaltı ederdim şimdi mümkün degil