Merhabalar dün sabah doktoruma gittim sezeryan tarihi almak için 37 + 2 haftalık oldum fakat bebekte gelişim geriliği gözlemlendi 35 artı 4 ile uyumlu gözüküyordu Üniversite Araştırma Hastanesi’ne sevk ettiler sabahtan oraya gittim orada da 33 34 haftalık çıktı kan testi aldılar birkaç kere Ne iyi ne kötü hiçbir şey söylemediler haftaya tekrar gel takip edelim dediler benimle aynı durumu yaşıyor Ne oldu mu Ne gibi bir süreç beni bekliyor bilmiyorum