Kızlar bu ayın 21 6 aylık olucam bir kaç defa lekelenme şeklinde kan oldu bir kaç gün yatdım hastanede çıktım şimdi kanamam olmuş çok korkuyorum napayım bilmiyorumda sürekli hastaneye gidiyorum zaten devletdede malum bazı çalışanlar ağız büzüyor doktor yat kıpırdamadan demişti ama ben su içince mecbur ikidebir tuvalete gitmek zorunda kalıyorum napayım bilmiyorum şimdi kalkarsam çok gelir diye korkuyorum