Feyzamali33 Kızlar 31 haftalık hamileyim ama bebeğim bu zamana kadar hep normal hafif hareketler ediyor hani bazıları diyor ya tekmesi acıttı veya gece uyutmuyor daha hiç öyle birşey yaşamadım 😔
Ecmelss Feyzamali33 bu haftalardan sonra yaşarsın ben uyuyamıyorum bile o derece oluyor o haftalarda benimde az oluyordu 🤗
Meltnc15 Feyzamali33 bende 28, bi ara sertleşmişti ama genelde çok normal tekmeleri . Belki daha erkendir sizin de
Tutaste_ Feyzamali33 bende oyle daha yeri yok nası rovöşata çeksin 😄 dönmeleri hissedersin anca bende oyleyim
Minnaksever Feyzamali33 ben de geçen doktora ilk kızımda bu haftalarda sert tekme hissediyordum bunda hafif dedim göbeğimi elledi elledi yağdan bebeği bulamadım dedi.ilkinde yağ yoktu evet dedim 🤣 acaba öyle bi durum olabilir mi sizin de
Htccndn Bendede o haftalarda yeni başlamıştı şuan 33 haftalık hamileyim karnımdan fırlicak diye korkuyorum seninkide başlar yakında canım sıkma canını 🤗
Tutaste_ Htccndn benim gece kuduruyor ne zaman yataga geçiyorum başlıyo Donmeye vurmaya bide içim Bi hoş oluyor 🤷
Htccndn Tutaste_ aynen aynen mesela bu saatlerde başlıyor çıldırmaya 😂 gündüzde hareketli ama bu saatlerde daha çılgın 😂
Busekky Bende öyle 35haftalığım hep hafif hareketler hissediyorum 27den beri kiloluyum ona bağlıyorum ben
iremd-1798 Feyzamali33 ilk kızım 35 de 2200 gram doğdu onun tekneleri sertti bir kaç seferde canımı yakmıştı. İkinci kızım 40+4 de 3 kilo doğdu onda can acıtıcı tekmeler yaşamadım. Kızım sağlıkla doğdu. Bu kötü bir şeye işaret değil endişeniz olmasın 🌸
sacmalamakizim Feyzamali33 Valla ben ilk gebelikte 35-36 haftadayken daha sert hissediyordum, öyle sert hissediyordum ki sanki karnımı delip çıkacakmış gibi, resmen vurduğu ayağı görüyordum korkuyordum da. 🤣 Sende yakında öyle hissedersin canım endişe etme. 😊
merakli-27 Feyzamali33 vallahi doğru sol taraftan bir batırıyor bıçak saplanir gibi elimi vuruyorum sert zaten elimle değince gidiyor kayıyor elimin altından