Sibelemre Sizde de oluyormu çok kötüyüm oturup yürümekte zorluk cekiyorumbugun oldu Bu kadar ağrı karnımın altı ve kasigim sağ sol çok kötü ağrıyo 30 . 3
Sibelemre Candy_liz Şancı değil sanki ağrı gibi bide karnımın altı çok hassas lasti iyice elimi sürsem acıyo anlamadim