Nuraaaay11 çarşamba günü vuruldum hala kolumu tam oynatamiyorum üstüne yatmak zaten imkansız. İlk gün baş ağrısı mide bulantısı yaptı gece zaten kolumu rahat ettirip de uyuyamadım. İkinci gün kolum felçli gibiydi hiçbir iş yapamadım başım çatladı resmen ara ara ateşim çıktı. Üçüncü gün artık kafam dağılsın diye dışarı çıktım avm de bir mağazaya girdim zor çıkıp eve geldim. Dördüncü gündeyim ve hala kolum kötü halim de yine yok gibi. Ben de mi abartıyorum. Herkese aynı etkiyi yapmıyor. Ben de isterdim diğer insanlar gibi etki yapmasın ama beni mahvetti. Kimseyi dinlemeyin bana da her şey sana oluyor diyorlar takmıyorum. Duyun lafınızı söyleyin geçin lütfen. Allah şifa versin