Lalalalaa bizde 26+0 olduk 8 adet 5li cıkış 8 adet tulum aldım 11 tane kızımdan kalan cıtcıtlı atleti var corap agız mendili kücük portatif beşik aldım emzigi küveti burun aspiratörü şarjlı gögüs pompası aldım kendime korsemi pijama takımı göğüs kalkanı dependimi aldım valiz örganizeri mi fln aldım bi kaç takım daha alıp bez ıslak mendil pişik kremi göğüs ucu kremi bebege de havlu alırsam sonrada temel ihtyaclar kalıyor kızımdan kalan battaniyeler var annemde Baby nest takımımı yapıcak inşallah nerdeyse tamamladım sayılır 33 te valizimş hazırlarım Aralık 12si dogum olarak görünyor şuana kadar hamileligim mis gibi gecti ama bundan sonra başlar sıkıntılar 🥲