Smeyrq bence telaffuza çok takılıyorsun canım, sanıyor musun ki kaan koyduğunda ğ var mı diye sormayacaklar, tabiki soracaklar kaan mı ğ ile mi diye, yani her türlü bu soru karşına çıkacak, yurtdışında ise ismin ne dediklerinde kagan demesi yeterli arada ğ var diye belirtmesine gerek olmayacak, resmi işi olursa da zaten kimlik ile çözülüyor