Hcrndgn Nasıl gidiyor sizde durumlar bende gün gectikte heycan çoğalıyor acaba 38 gibi doğum olur mu doktorlar kaça kadar bekletjr çok merak ediyorum
Yprkk Hcrndgn kızımda 38+3 de planlı sezaryen olmuştum. Kendiniz belirleyebiliyorsunuz 😊Sağlıkla gelsin minik🌸
Busra_arasss Hcrndgn 2.gebelik, ilki kürtajla sonuçlandı. Bunda da 18.haftamda açılma oldu, serklaj oldum. 5 haftadır full yatıyorum 😂 sezeryan mı normal mi olur hiç bilmiyorum ama doktorum normal olacağını söylüyor ve inşallahta öyle olur☺️
Yprkk Hcrndgn sezaryen tarihi 38 haftadan sonra veriliyor genelde zaten. Kızımda 09.09.2019 tarihine istemiştim