Ebrueren Kızlar bebeğim yeni 1 yaşına girdi 2 gündür grip yemek yiyor ama mama içmek istemiyor içmiyor 3 kere yaptığım 150 ml mama öylece kaldı döktüm hasta diye mi yoksa kendiliğinden mamayımı bırakıyor sizce ?
mervemurat16 Ebrueren kendiliğinden bırakıyor bence kızımda 4 aylıktı içmek istemiyordu püskürtüyordu bıraktı hemen .diğer şeyleri yeme içmesi nasıl onlara karşıda aynı mı iştahsız mı
Ebrueren mervemurat16 onlara o kadar tepkili değil çok yemiyor ama yiyor sütü hiç istemiyor sanki acaba hasta diye mi bilmiyorum belki içerken tıkanıyor dicem ama suluğundan su içiyor
mervemurat16 Ebrueren eğer diğer yemeklerede tepki veriyorsa yememek gibi iştahsızlık diyecektim hastalıktan dolayı ama bir kaç gün daha gözlemleyin bakalım demekki mamayı bırakacak