ya kapının üstüne halıyı asarken kapı kolu sert bı sekılde çarptı epey de kıpkırmızı oldu acıdı, uzandım şimdi o bölge dışında acıyan ağrıyan bı yer yok bebek harekette ettı 2-3 kere sıkıntı olurmu, ne yapsam acıle falan mı gıtsem esımı de telaş ettırmek ıstemıyorum başına gelen varmı