@zgeCahitTopal canım zaten o doktoru kimseye önermem kötülemek değil amacım ama bir kere nöbetinde gittim biraz daha bişi desem dövücek kadar sinirini belli etti eşim bir daha asla getirmem bu doktora dedi. Ama ayten hanım ve burcu hanımı tavsiye ederim eğer yakınsan kesinlikle görün ikiside yardımcı doçent ve cok iyiler benim doktorum ayten hanım ve sonuna kadar aldıgı parayı hak ediyolar 🙂