Kızlar geçen hafta perşembe catlatma ignesi vurmuştm. Bugün kontrolüm vardı. Doktorum sağda ve solda yumurtaların çatlamış dedi.Duphaston diye bi ilaç kullanıyorum o bitince ertesi gün test yapabilirsin dedi. 6 7 gün sonra yani. Umutlanmak istemiyorum kendi kendime .. dua eder misiniz hayırlısıyla olsun inşallah