Sevcanbulut1 nerdesin bilmiyorum ama ben doğum paketi yaptırdım ilk baştan başlarsan ikili tarama üçlü dörtlü doğum pakete dahil 16. Haftadan sonra başlarsa dörtlü doğum pakete dahil yani kan vermek için extra ücret ödemiyorsun ama sadece her ay muayeneye gidip sadece muayene ücreti veriyorsan onda extra tahliller için para alıyorlar pakete mi anlaştın sen eğer öyleyse extra ücret almazlar alamazlar