4.tup Bebek denememde ameliyat sonrası ilk defa hamile kalmıştım kimyasala döndü.2 ay sonra 6.denememizde hamile kaldım çok şükür 28 haftaligiz…genel olarak kimyasaldan sonra gebe kalma şansı daha yüksek deniliyor.en azından teselli olmuştum hamile kalabiliyormuşum diye sukretmistim