merveaktastezcn bugün kürtaj olalı 10 gün oldu plesanta patolojisi temiz çıkmış doktorum 1 ay sonra tekrar deneyebilirsiniz dedi biraz erken bir süre gibi geldi bana 2-3 ay daha sağlıklı olur sanki bakalım hayırlısı olsun inşallah sağlıkla nasip olsun herkese
Ynckpgn merveaktastezcn Benimde kürtaj sonrası patoloji sonucum temiz çıktı doktor bana da bekleme demişti bende hiç beklemedim sürekli denedim ve hemen olsun istedim ama 7 ay sonra nasip oldu bence tamamen mentalinize bağlı kendinizi iyi hissediyorsanız fazla beklemeyin ve fazla takmayın zaten nasip eden Allah zamanı gelince nasip ediyor