Leyli_gul Seni yanlış yönlendirmek istemiyorum ama 25-26 haftada 2 günde bir ağlayarak sancıdan gittim.Şu an 29 olduk Elhamdulillah azaldı.Sen kesinlikle git ama sakın korkma,enfeksiyon olabilir,rahim büyümesi,bebeğin büyümesi hepsi etken.Ama yine de gitmeni öneririm ama benim yaptığım hatayla ağlaya ağlaya gitme güzel şeyler duyacağını bilerek git.☺️👍