Amanbedunya Kym3456 ewett kırmızı bi hap ama dediğim gibi düzenli kullanamıyorm beslenmem de zayıf belki o yüzden bu kadar kötü oluyorum 🥲
Kym3456 Amanbedunya bn hap olarak icemiyordm toz içecek olarak reçete etti onu kullandigimdan beri çok iyiyim
Gg5348 akkaya_1234 benim normalde tansiyonum çok düşük en fazla 10 çıkar bu yüzden beni 12/13 tansiyon bile hastalandırıyor bide ilk 13 çıktı üstüne de çok şiddetli kusmam oldu ondan korktum canım
Rabiamina Amanbedunya her gün herkes için hayırlısını diliyorum. Eşiniz inşallah önce sizi ve çocuklarını düşünerek hareket eder. Anlayışsız eş zor bir durum.
VREE Amanbedunya dogumuma iki ay kala yüksek tansiyondan muzdariptim dogum yaptım geçmedi hala devam tansiyon ilacı içiyorum çok zor bu tansiyon olayı Heleki hamilelikte ilaçta içemiyorsun doğru düzgün verilen ilaçlarda ise yaramıyor halada 18 10 çıkıyor
_Mother_ Amanbedunya aynı sorun bende de var siz be yaptınız sol kolumda yoğun uyuşma da oluyor hiç egk çekilmedim aslında çekilmek istiyorum korkmaya başladım tansiyon düşük kalp atılı yüksek kan sulandırıcı kullanıyorum bide
Amanbedunya _Mother_ takipli oldğm doktor özelde ve uzak mesafe . en son 7 Ağustosta gittim henüz tekrar gidemedm ama o gittiğimde ekg çekildi sorun çıkmadı ilaçları düzenli kullanmam ve çarpıntı geldiğinde ayaklarımı yükseğe uzatıp dinlenmemi söylemişti.
Amanbedunya Hemde yarın sağlık ocağı çağırdı kan vericem haftaya kaldı kendi doktoruma maalesef gidemiyorum bu hafta 😔