Teacherlla Arkadaşlar 7 haftalığız. Üç gündür karnımda şişkinlik hazımsızlık var. Ne yapacağımı şaşırdım artık, çok rahatsız hissediyorum kendimi. İlk hamileliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım. Kayısı ılık su zeytinyağı bunları denedim fayda etmiyor 😔😔
mahirsmom Teacherlla 16+5im ben de iki üç haftadır kabızlıkla boğuşuyordum bebeğe faydalı diye muz yiyordum o bir de süt beni kabız ediyordu onları bırakınca rahatladım sabahları aç karna kuru incir ve ılık su da iyi gelmişti bana mutlaka sebze ve protein ağırlıklı beslenin karbonhidratı azaltınca da biraz iyi geliyor
Umayy1 Teacherlla j Bende doğumdan sonra perişan oldum doktora ilaç için mesaj attım bana kayısı kurusunu sıcak suya ısla suyu iç kayısıyi yer arkasından 15 dakika yürü dedi gerçekten işe yaradı bende gebelik dönemlerinde felaket kabizlik yaşıyordum ki sezeryan dogum yaptım ondan sonra dikislerim patlicakti yani bu çözdü bide zeytinyağını bı kaşık içip üstüne sıcak su iç hergn tuvalete çıkarsin
Teacherlla Tutaste_ Ev yapımı yoğurdu denemiştim ama kefiri denemedim. Bu dedikleriniz iyi mi gelir ?
Tutaste_ Teacherlla gelir bana iyi geldi ben Bi ay cektim nerdeyse kefir rahatlatıyorum benı bide ılık suyla kayısı
Teacherlla mahirsmom ben de bir kaç gün önce muz yedim sabah midem bulanmasın bastırsın diye, sanırım bu şekilde olunca rahatsız etti. Çok kötü bir durum karnım hiç rahat değil
mahirsmom Teacherlla evet muz sağlıklı hoş ben de çok seviyorum ama maalesef böyle etkiliyorsa azaltıp yerini iyi gelecek başka şeylerle doldurmak gerekiyor 🥲
selencinaar Teacherlla 2 kayısının peşine 10 dk sonra ılık su iki bardak birde şeftali bana çok iyi gelmişti maşallah hala çok iyiyim çekmedim kabızlık sorunu 20+1′deyiz
Serap5561 Doktor bana elma suyu demişti kabuklu meyveler şeftali armut elma bide ananas dedi sabah aç karnına küçük bi dilim çok lifli olduğu için az yiyebilirsin demişti ama bende elma suyunun faydasını gördüm bende ilk gebeliğim de hatırlamıyorum ama ikinci gebelikte baştan beri çekiyorum maalesef
Roman34 Kefir, elma, kuru kayısı, kuru erik, tam buğdaylı ekmek, bol zeytinyağlı salata, badem, bol su, sabahları ılık su içmek. Bunlar iyi geliyor. Karbonhidratı biraz azaltmak lazım.
Zuhal_Y Doktorum bana suda eritilen magnezyum verdi cok rahatim bu konuda. ayriyetten yediklerime dikkat ediyorum taze meyve kuru meyve salata ve bakliyat agirlikli beslenin
Hllbsra @“Teacherlla” bende sürekli kabız oluyordum doktorum bı ilaç tavsiye etti onu kullanıyorum ve faydasını gördüm, ( alışmamak için sürekli kullanmıyorum) sizde doktorunuza danışın bence
Srp53 Teacherlla valla ben de bir ara çok çektim son iki haftadır düzeldi biraz. Activia yemeye başladım doktorum da viganes diye bir magenzyum takviyesi verdi bağırsakları da yumuşatıyor. Duphalac içebilirsin dedi 4-5 günde bir o da çok rahatlatmıştı beni. Şimdi mevsimi başladı haftada 2-3 gün karnabahar tüketin. Geçen kıymalı yaptım iki gün tuvaletin önünde yattım tabii aşırı gaz da yaptı.
Teacherlla Çok teşekkür ederim faydalı önerileriniz için. Bunları deneyeceğim bir de yarın doktor randevum var mutlaka doktoruma danışacağım. Çok sağolun arkadaşlar