Kubratesma Belki size klişe gelecek ama yine de yazmak istedim. Bebeğiniz sizin stresinizi hisseder. Doğumdan önce de sonra da. Hatta bugün okudum, yenidogan bebek duyduğu kelimeleri anlamlandıramadığı için annenin yüzüne özellikle de gözlerine odaklanır ve onun duygusunu anlarmış. Gözün beyinle olan direkt bağlantısı da anlatılıyordu kitapta, aklıma bazı türküler, şiirler geldi. Gözün duygu aktarımıyla ilgili ne çok tasvir var. Stresi de hissediyorlar anne karnında iken. Gebelikte bir sorun yaşandığında doktorlar hemen sorar stresli bir gebelik mi geçirdiniz diye. Bunları düşünmek size fayda sağlar mı bilmem , yazmak istedim. Yoksa annelik delilik, kırk tilk kafamızda hep.