Kizlar şimdi normalde 21 Ocak son regl tarihim hamile olduğumu öğrenince doktora gittim dedi ki bebek kese büyük duruyor 16 Ocak olarak guncelledi son adet tarihimi çünkü 28 günde bir adet olunuyor ya ben 23 günde bir oluyordum o yüzden arada kalan 5 günü geriden ekledi şimdi ben en başından 16 Ocak diye söylüyorum muaynelerimde şimdide 34+2 oldum ama bebeğim hep 32 33 çıkıyor acaba geriden mi gelmiş oluyor sonuçta hiç degismese normal çıkacaktı sizinde değişti mi sat nasıl hesaplamam gerekiyor