16 haftalık gebeyim ve 9 haftada kırmızı kanamam olmuştu vajinal muayene sonucu rahim ağzında yara olduğunu söyledi doktor ve smear testi aldı temiz çıktı. 14. Haftaya girdiğimden beri yine yaradan dolayı bazen kahve bazen koyu kırmızı lekelenmem oluyor her gün. Bu şekilde olan var mı acaba doktor bir tedavi önermedi sadece progestan kullanıyorum. Başına gelip tedavi olan nasıl bir yol izlendi