Merhaba adete 10 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ayın 9unda adet olmam gerekiyordu ama 3 gün geçti olamadım kaynım vefat etti 9unda o nedenle Trabzon’a geldik stresten dolayı gecikme olabilir diye düşünüyorum ama yol boyu sabaha kadar istifra ettim ve midemde ağrı var tokmak oturmuş gibi mide bulantım var hafif test almaya vakitimiz yok bir kaç gün daha adet olamazsam acile giderim diye plan yaptım ama başına böyle birşey gelen olduğu stresten dolayı adet gecikmesi