Kızlar şimdi doktordan geldim geç döllenme olmuş 7 haftalık diye tahmin ediyordum 5 haftalıkmış doktorda öyle dedi sadece keseyi gördük 2 hafta sonra gel bebeği görelim kalp atışını dinleyelim dedi bir sorun olmaz dimi ben bebeği görmeyi bekliyordum 😏