roniakg Merhaba kızlar 12 haftalık hamileyim bugün doktorum omega 3 yazdı bana ve hap kocaman bende icemicegimi soyledim 2ye bolerek içebilirsin dedi. Ama eczaneci bunlar kapsül ikiye bölünmez dedi. Ben şimdi ne yapicam surup tarzı kullanabileceğim omega 3 yokmu aranizda benim gibi hap yutamayan varmı lütfen yazsin bana en azından birdahaki kontrolüme kadar vitamin kullanayim yardımcı olursaniz çok sevinirim 🤲
cLearQueen roniakg hap yutamayan arkadasım bi kasık yogurdun icine koyup kasıkla direkt yutuyordu siz de deneyebilirsiniz
ggmom Doktorunuz gerçekten OMEGA haplarının kapsül olduğunu bilmiyor mu 😄 imom öneririm 2. Ayimdan beri kullanıyorum boyu çok büyük değil kolay yutuluyor multivitamin bebeğimin gelişimini ve benim enerjimi gören duyan herkes de buna başlıyor tavsiye ederim
roniakg ggmom bana zaten imom yazdı canım ama çok büyük geliyor bana yutamiyorum hicbirsekilde ben hap
roniakg cLearQueen düşüncesi bile beni panik yapıyor cok ciddi hap sorunum var dolorex falan bile zor yutarim normaldede
ggmom roniakg imom yumuşak ama kolay geçiyor boğazdan o yüzden bir de diğer omegalara göre gerçekten küçük ben trendyoldan toplu aldım baya indirimli olmuştu şurup biraz kokuyor okuma veriyorum hamileyken sıkıntı olabilir mollers olabilir meyve aromalı yada çiğneme tabletli
maman-es Neden omega takviyesi almanız gerekti acaba ? Bende ilaç yutamadığımı söyledim doktora en temel d vitamini, magnezyum, kan ilacı olarak damla, toz olarak verdi. Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum et tavuk balık ceviz vs..
ggmom maman-es ben ve doktorum da omegayi haftada bir bile alsak yeterli aldığımızı düşünmüyorum gelişiminde birçok şeye yararlı olan bir vitamini de takviye olarak almak en mantıklısı 2.ayimdan beri kullaniyoru mm ben imom omegali multivitamin
roniakg maman-es bende öyle yapicam galiba zaten d vitamini kullanıyorum kan ilacı olarakta bende toz isterim inşallah verir devlet hastanelerindeki doktorlar bazen bu konularda ilgisiz davranıyor