Busell tavsıye etmıyorum valla ben yaptırmadım, doktor yaptır dıye baskı yaptı kavga bıle ettık doktorla. burda 10 kadından 5 inde yalancı rısk çıkıyor ve fetal dna yaptırıyorlar temız çıkıyor. Kadınlar 1 haftayı 1 sene gıbı yaşıyor. Ben doktoruma ense kalınlığına burun kemıgıne bakmasını söyledim sorun görürse fetal dna yaptırırım dedim sorun gormeyınce tarama testlerını yaptırmadım. ımkanın varsa fetal dna yaptır yoksa tarama testlerine bulaşma down denılıp saglıklı doğan onca bebek var kım bılır kaç saglıklı bebegını aldırdı ınsanlar bu test yüzünden. ben sadece detaylıya gırdım, şükür hersey ıyı çıktı ıyıkı yaptırmamışım. Bazı eskıler derdı herseyı bılme yaptırma dıye kızardım ama o kadar haklılar kı 🌸