Kardelennnsen 8 ağustosta normal doğum yaptım ebelerim çok iyiydi doğumumda güzel geçti. Doğum sonrası 2 kişilik odaya alındım annem refakatçi oldu doğum saat kaçta olduysa diğer gün o saatte taburcu ediyorlar. Babayı 15 dk görmesi için odaya alıyorlar ilk doğduğunda diğerleri ziyaretçi saatinde görebilir