petitehatunn Depresif_polyanna henüz bilmiyorum 22 sinde gidip öğrenicem bakalım🙈 12+6 oluyor o zamana
Nezahatozen Depresif_polyanna zaten ultrason kağıdında yazıyordu ama onu bilmiyorum canım doktoruma söylediğimde 6 cm demişti hatta biz 12+1diye gitmiştim ikili tarama da 12+4cikmisti cuma günü gidicem 15. hafta olucaz o zaman daha da büyümüş olur sizin kac
Aygl Ben 10 haftalıkken gitmistim en son 4 cm di 😀 şuan 12+3 yarın ikili test randevum var test yapılırken acaba boyunu sorsam söyler mi doktor yada sadece yapması gereken işiyle mi uğraşır?