Duruxxx suan kı bebegımde 9-10 hafta arası bı gece öncesi kaşık agrısı sabahsı pembe akıntı yasamayla hastaneye gittim. Plesanta arkası kanama+kordonda yarı ayrılma mevcuttu ve doktor kalbînın durma ıhtımalı var ama pes etme demıstı. Bır oncekı gebelıgım de rısklıydı ama o bu kadar degıldı ustelık erken doğum yaptım ve bebegım 2.5 aylıkken doğduktan sonra vefat etti ıyıce ben delırmek uzereydım ınankı. Doktor gecmıste rısklı olduğu ıcın yatırdı benı kanamam ıc çamaşır kırletırdı, pembe akıntı ve sureklı peçete dolardı artmak yerıne azalırdı. İlk gün tuvalet dışında oturmak bile yasaktı, ıkıncı gün 2 saatte bır 10 dk hakkım vardı pıhtılaşma olmasın dıye . 3. Gün kanamam artınca yine yasaklandı ama kanama arttıkça ultrasonda kanama alanı yok oluyordu ve kanamam olacağını anlıyordum birazdan gelecek dıyordum. Çünkü kaşık ağrısı başlıyordu 1-2 saat sonra kanamam gelıyordu. ultrosonda kanama alanım yok olmuştu tam taburdu olacaktım 1 gün kanamam olmamıştı ve taburcu olmak ıcın gıyınırken yine kanamam geldi. Artık ben o kadar kaybedıcegıme adapte olmuştum kı esıme dedım hatta bak bı tane doğurdum 2.5 ay annelık yaptım kaybettık sımdı bunu da kaybediyoruz. Sanırım bıze anne baba olmak nasıp olmayacak bızımde ımtıhanımıx bu dıye, 5. Gun taburcu oldum o hafta iş yapmak ılıskı ıvır zıvır hersey yasaktı sureklı yattım sadece duş ve tuvalete gıttım 2 gün daha akıntım devam etti ama kırmızı olmadığı sürece korkma dedi doktor tam 7. Gün sonunda kanamam durdu ve toplam 10. Gün yasaklarım kalktı, ah sana anlatırken resmen o ana döndüm sonuç olarak kızım oluyor ve 23 haftalık oldu🥹🥹 sız de korkmayın her ıkı gebelıgımde kanama yaşayan kanama alanı yaşayan bı insan olarak artık normal geliyor bana ya pembe kahverengi akıntı seklınde dışa vuracak yada hıc bısey olmayacak 2-3 hafta sonra vücut tamamen yok edecek 12 hafta gıbı hayatınıza doneceksınız❤️ umarım size tesellı olur ve benim gıbı bebegınızı kaybetmeyı beklemek yerıne ıyı olacağını beklersınız rabbım uzun ömür versın 🌸