_busss _busss Ebaki yok 4-5 gün var kasıklarıma ağrı giriyor bazen de hiç gelmiyor bilemedim denemek için yapayım dedim
_busss Erkekannisi2 tam çizginin olduğu yerde bana da geldi çizginin gölgesi mi bilemedim hayırlısı inşallah
Ebaki _busss adetinin geçmesini bekle cnm eğer adetin geçirirse direk kan ver çünkü testlere artık güven olmuyo
edaaay37 _busss ben hamile olmama rağmen bi kaç gün öncesinde çıkmamıştı. Adete bir gün kala yaptım çıktı bi kaç gün sonra tekrarlayın bence 😊 o gün de silik şeklinde çıktı ama hemen çıkmıştı.
Hilalalcan1 Bende reglden 3 gün önce yaptığımda negatif çıkmıştı reglden iki gün sonra yaptığım da anca belli olmuştu
Sna1244 Merhaba 🌸 bat 15 Eylül son 3 günüm kaldı biraz belirtilerim var gibi bugün test yaptım böyle çıktı evet teste akma olmuş gibi ama ben gölge de görüyorum sanki sizce varmı