Eliif95 yaptıklarıma devam ettim su içmeye dikkat ettim en azindan 3 lt zorladım sürekli çamaşırını değiştim. Ayklarimin altına minder koyup yatıyorum bacaklarımın arasina da yastık koyup uyuyorum geceleri. Hala devam ediyor. Salı gunh 3lu taramam var sonrasında doktoruma danışicam. Ben serkilaj olduğumdan beri tuvalet sıkıntısı yaşıyorum oda etkiliyor. İçim icimi yiyor. Alttan bakar diye korkuyorum ama sonradan pişman olmaktansa alttan baktirmayi tercih ederim