Aycicegi_ bende sizinle aynı durumu yaşıyorum 34. Haftama kadar hiçbir şey yoktu ama birden tansiyonum aşırı yükseldi hipertansiyon çıktı tansiyon ilacına başlattı doktorum, günde 3 kere içiyorum alfamet ama yine de tansiyon 13-9 a anca iniyor korkuyorum valla. 24 saatlik idrarda da protein 201 çıktı bugün doktorum baktı sınır dedi yani çok kötü değil ama iyi de değil dedi zaten Salı günü sezaryen olacağım. Bebeğin gelişimi de geriye düştü bu durumdan dolayı o yüzden almamız lazım bebeği durmasının anlamı yok dedi. Moralim bozuldu ufak doğacak diye. Sizin ki kaç gr doğmuştu ve küvez falan sorun yaşamadınız değil mi?