1 takım 10 lu hastane çıkışı
1 takım 5li hastane çıkışı
7 takım(patıklı -patiksiz takım )
3 zıbın
3 alt pantolon (2 ayaksız 1 ayaklı )
15 tane zıbın (yeni doğan 3-6 ay )
Yeni doğan için yeterli olur mu
Ve diğer ay kıyafetlerini büyüdügukten sonra mı almalıyım yoksa şimdi den almalımıyım